onsdag 14 juli 2010

Vill inte vänta längre!


Nu tycker jag det kan bli fredag! Vill verkligen inte vänta länge. Längtar så mycket att jag snart blir tokig. Tiden går ju så fruktansvärt sakta när man väntar på någonting! Men man brukar ju säga " den som väntar på någonting gott, väntar aldrig för länge". Men nu tycker jag att det har gått lite lång tid sen vi träffades sist. Vill träffa dig nu, vill inte vänta i 2 dagar till. Det är hemskt hur Mycket man kan sakna en person! Men så kan det vara när man verkligen tycker om en person! Och det gör jag! Jag kanske är lite tjatig men så är det när man längtar!

Imon kommer Linnea hem iallafall. Men får inte träffa henne då för hon ska tillbringa kvällen med Keno. Men det gör inte så mycket. Får mer tid med henne på Torsdag! Då ska vi färga hennes hår och tagga inför Fredag! Då alla andra kommer hit. Shiit va kul vi ska ha i helgen allihopa!

Lääääängtar! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar