tisdag 13 juli 2010

Läängtar :D


Jaha, nu ligger jag i sängen igen. Ligger och tänker på Mike som sitter i Nybro, synd att det ska vara så långt dit. Men som tur är kommer han hit på fredag. Läängtar som tusan! förhoppningsvis följer Kelly med också. Kul att få träffa henne med. Men shiit va kul vi ska ha i helgen! Vattenfestivalen och allt! måste ladda kameran och se om man kan få lite roliga kort som kan hamna på Facebook sen!

Synd att jag bara är 16, hade jag varit typ 18 och inte haft skolan och tänka på hade jag flyttat till Nybro. allt är så mycket bättre där! man slipper alla falska människor i Torsås. Finns ett fåtal underbara människor här och ni vet vilka ni är! men allt hade varit så grymt mycket bättre om jag hade bott i Nybro just nu! Saknar er alla där! Speciellt familjen Blomkvist!!

Hoppas ni har haft en bra dag för det har jag haft. Jag har städat i stugan inför helgen. Man man ska nog inte förvänta sig att den ser ut så efter helgen sen! Men men det ska synas att vi har haft kul med!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar