torsdag 29 juli 2010

Helgen och veckan!


Kusin och jag i grottan vid deras stuga i Fäxhult!

Helgen var helt underbar ute på Inlägan med Kelly, Mike och Simon! Vi hade det riktigt mysigt och kul tillsammans. Blev mycket pingis spelande! Var nog inte direkt någonting som gick fel där ute mer än att Kelly blev geting stucken och när vi kom ut till stugan så ösregnade det hela dagen, det första vi fick syn på va att det regnade in genom taket i hallen. Så Simon fick borra hål i taket så det inte skulle ruttna! Inte allt för skoj! Men annars hade vi ett par riktigt bra dagar ute i skärgården! Hoppas vi kan göra om det någon gång!

Kom hem i tisdags och då va kusin här! Kul det! Hon åkte med oss ner från Borås! Stannar till söndag troligtvis. Får se om jag är hemma då eller om jag är i Nybro hos Mike!

Imorgon blir det en runda till Torsås och umgås med Linnea som jag inte träffat på över en vecka nu! Saknar diiiig! Vi får ta våran promenad och pratstund! Alltid lika skönt att prata av sig med dig gumman!

Sen såklart så saknar jag redan min Mike Blomkvist! Men ska dit snart, blir nog till helgen eftersom vi har 1 månad då! Tiden går fort när man har kul! Massa pussar på min underbara kille! <3

Men nu ska jag fortsätta flumma med kusin och syster en stund till innan det blir sängen och sova i Mike's gosiga tröja! Sover sjukt bra i den! Godnatt gott folk! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar