torsdag 15 juli 2010

12 timmar!

Nu är det bara 12 timmar kvar innan dom kör från Nybro! Och ja, jag längtar så pass mycket att jag räknar timmar med! Jag saknar min Mike något så fruktansvärt, jag kommer ju inte kunna släppa honom på resten av dagen imorgon! Men det är klart jag saknar Kelly och alla andra roliga människor med! Vi ska ha grymt kul i helgen!

Idag har jag iallafall fått träffa min Linnea! Hon har äntligen kommit hem så nu har vi träffats ett par timmar och pratat av oss massa som vi inte har kunnat göra på en månad nu. Mycket skönt att ha en så bra kompis i närheten som alltid går att prata med! Finns ju inte så gott om såna här i lilla Torsås kommun!

Sen har jag fått träffa min lilla Jakob idag med! Alltid lika söt! Det va länge sen nu!

Läääääääängtar!! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar