fredag 23 juli 2010

Kan inte sova!

Sitter här och kan inte sova. Vet inte varför, har en konstig känsla av någonting men kan inte komma på vad det är, Hmm... Tror det är lite hem längtan! Jag vet ju vad som väntar när jag kommer hem så jag längtar nog ganska mycket till det! Sen sitter jag och pratar med Mike på msn så man saknar honom så sjukt grymt mycket nu! Hade gärna legat i hans säng och gosat med honom nu! Men jag får nöja mig med att prata med honom och gosa med hans tröja jag har! Klarar mig nog tills jag får träffa honom igen.

Tänkte jag skulle bli trött när jag har skrivit av mig lite men vi får väl se hur det går. Vet inte vad jag ska skriva om mer men det får nog bli så för idag. Ska nog komma på någonting som gör mig trött!

Saknar min Mike sjukt mycket! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar