måndag 12 juli 2010

Allmänt :)


Ligger i sängen just nu. Fick bara sån lust att skriva av mig, det händer så mycket i mitt liv just nu. Har gjort slut med en kille och träffat en annan som är helt underbar! Denna gången känns det verkligen rätt. Vi träffades genom en av min bästa kompisar. Hoppas verkligen att jag har valt rätt denna gången och det känns så. Helt underbar kille!

Om man jämför med andra personer som är helt åt helvete! Shiit så sur jag blev! Tur jag har Kelly som kan få mig på bättre humör. Sen min underbara Mike med då förstås!

Det finns så mycket jag vill skriva men jag vet inte hur jag ska formulera mig.

Finns lite saker jag längtar till just nu. Den 14de då Linnea kommer hem från Skåne! shiit va kul vi ska ha! Saknar dig verkligen vännen!
Sen så klart saknar jag min Mike som kommer hit den 16de med massa annat kul folk! Då blir det bla. vattenfestivalen! Då ska vi ha riktigt kul! Längtar något så grymt!!

Ny mobil får jag nog skaffa snart med. Det är något konstigt med den just nu. Skärmen slutar inte lysa.. hmm.. måste nog fixa det! Någon som har tips på en bra mobil?

Nehe nu börjar klockan bli mycket och jag vet inte vad mer jag ska skriva om så det får nog bli såhär. Godnatt gott folk!

Mike Blomkvist! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar