tisdag 21 september 2010

Hemma nu!



Nu är jag hemma igen efter en lång dag i skolan! Datorkunskap i 3,5 timme och sen projekt och företagande i 3,5 timme! Väldigt seg dag... Sov hela buss resan hem!
Är lite dålig på att uppdatera här på bloggen men här kommer mest ut tankar och så när jag måste skriva av mig lite hade jag tänkt.
Känns som om det är ganska mycket som händer nu. Orkar inte dra upp allt.

Imon beger jag mig till Underbara Mike igen! Helgen ska med spenderas med Mike, vart får vi se! Även ledig på måndag så det blir lång helg denna helgen som kommer nu! Nästa helg är FULL packad verkligen! Skördefest, servering, Kelly och Macke kommer hem, projekt arbete med skolan! Usch blir trött av att bara tänka på det! Men Men...

Saknar Kelly väldigt mycket med, har inte träffat henne nu på väldigt länge och vi hade ett ganska känslosamt samtal föra veckan! Det gjorde bara att man saknar en underbar vän mer! <3

Tycker verkligen om min Mike sjukt mycket! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar