söndag 28 februari 2010

Söndag :)

Jag har märkt själv att jag inte har lagt in alls många inlägg nu på lovet som jag hade tänkt. Jag hade ju tänkt baka lite med men det gick inte bra för min elvisp gick sönder. Det började ryka och lukta bränt så jag fick slänga den. Men imon börjar skolan och jag slutar tidigt, så jag tänkte att jag skulle åka hem och baka lite innan älskling kommer hem. Blir nog mina cupcakes som jag länge har tänkt baka nu men det har inte gått bra utan elvisp. Men nu när jag har en ny så hoppas jag att det kommer att gå mycket bättre. Som sagt så börjar skolan imon igen. Ska bli ganska skönt för jag är grymt rastlös och vill ha någonting att göra. Lite tråkigt att jag inte får sova så länge på morgonen längre men jag överlever nog det med. Men nu ska jag bli lite bättre på att lägga in inlägg på bloggen. Ha det så bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar